20 nov 2016

Insta Life #20



Geen uitgebreide Insta Life, maar een november update. Je kunt me volgen door onderdaan deze pagina op mijn Instagramprofiel te klikken.




1 Ik heb een nieuwe telefoon gekocht. Sony Xperia Z5. Mijn oude was op en toe aan vervanging. Ik heb meteen maar de roze variant genomen. Ben en blijf een meisje. 2 Ondanks Droombaan gezocht waar ik over blijf schrijven, heb ik sinds de herfstvakantie een fulltime baan gevonden tot aan de zomervakantie. 3 Een grapje voor alle mannen die willen daten met een vrouw die graag sport en veel eet. 4 Mijn lievelings: risotto prei en geitenkaas met spekjes. 5 Luz en Fiep. De twee prinsesjes waar ik zo nu en dan mee ga wandelen. 6 Ik had een housewarming van mijn vriendinnetje en deed mijn nieuwe jurkje aan. Bij de Primark gescoord.


1 Theezakjes die ik allemaal wil uitproberen. Op het werk drink ik graag thee en deze zakjes zijn gebaseerd op onze chakra's en de vijf natuur elementen. Ze smaken heerlijk. 2 Na een lange dag op het werk, toch nog een bootcamp gedaan. Ik was kapot. 3 Deze mand werd eerst gebruikt door Luz, nu door Fiep. Ze willen er samen in, maar dat past niet. 4 Aan het einde van een werkdag begon het te regenen, maar scheen de zon. Ik kon nog net een stukje van de regenboog meepakken. 5 Inspiratie om te schrijven, het blijft een dingetje. 6 Geen compleet shot van mijn zus, broer en mezelf. Langs de lijn om Luz aan te moedigen op het parcours.


1 Gevulde kip uit de oven. Om te smullen zo lekker. 2 Fiep rolt stiekem de bank op en kan dan niet meer normaal doen. 3 Een kaasplankje en zalm. Heerlijk op de zaterdagavond genieten met kaarsjes en een warm huis. 4 Shine bright like a diamond. Het liedje wat we vaak in de auto draaiden op Curaçao. Ik hoorde hem 's avonds twee keer op de radio. Fijne herinnering. 5 Een throwback foto van Curaçao. Nu het kouder wordt, mis ik de zon en de tijd van toen geregeld. 6 Ik maakte zelf zongedroogde tomaat soep. Het is leuk om zelf soep te maken, ik word er creatief van.

Wil je me volgen? Klik op de onderstaande afbeelding.
Manon

Klik




Geen opmerkingen:

Een reactie posten